Příjem servisní zakázky až po její vyřízení
Aplikace pro všechny firmy poskytující servis jakýchkoli zařízení.
Základem aplikace je evidence kontaktů/zákazníků a k nim vázaných servisních zakázek,včetně evidence práce na zakázkách dle Vašich postupů od příjmu zakázky po její vyřízení.
Díky aplikaci neztratíte přehled nad jednotlivými servisními zakázkami a ke každému zákazníkovi budete mít evidovanou historii servisu.
Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled jednotlivých servisních zakázek na daný den či týden. Můžete si v aplikaci vyfiltrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.
V případě, že opravujete zařízení v terénu/přímo u zákazníků aplikace je vytvořená i pro mobilní telefony či tablety a technik je na místě schopen do aplikace vše jednoduše zadat a vygenerovat servisní protokol, který zákazník elektronicky podepíše na místě.
Zadávání do systému je rychlé a intuitivní. Např. v případě zadávání firemních zákazníků, stačí zadat název firmy a zbylá data se automaticky vyplní sama z databáze Ares.
Udělejte dojem na své zákazníky
Aplikace sama automaticky rozesílá informační emaily zákazníkům. Emaily mohou obsahovat upozornění na vypršení záruky, upozornění na nutnost pravidelné kontroly zařízení a mnoho dalšího.
Prostřednictví aplikace můžete dát Vašim zákazníkům přístup k elektronickému manuálu k jejich zařízení. Tento přístup k manuálu můžete zákazníkovi předat například QR kódem.
V případě, že je technik v terénu a provádí servis u zákazníka může jednoduše např. na tabletu vygenerovat servisní protokol, který zákazník elektronicky podepíše.