Snadné plánování pracovních směn
Už žádné nástěnky, vytištěné papíry a složité plánování, vyměňování a zadávání směn. Je tu aplikace, prostřednictvím které bude personální řízení týmu snadné. A to nejen pro manažery týmu, ale také pro samotné členy týmu.
Microsoft StaffHub usnadňuje manažerům tvorbu, aktualizaci a správu rozvrhů směn svého týmu. Zaměstnancům umožňuje jednoduše přistupovat ke všem informacím o jejich směně a zároveň poskytuje možnost směny jednoduše měnit s kolegy a své nadřízené dvěma kliknutími zažádat o dovolenou, neplacené volno atp.
Nadřízení pracovníci mohou tvořit rozvrh směn ze svých počítačů či notebooků. Zaměstnanci mohou vše jednoduše vidět a komunikovat prostřednictvím aplikace pro chytré telefony.
Dochází tak k zefektivnění dříve složitých procesů. Plánování směn je nyní jednodušší.
Podrobný popis aplikace a ještě bližší informace naleznete ZDE.