Děkujeme, že nás doporučujete:

+420 739 152 960

Nad Lesním divadlem 1214/4, Praha 4

Top

Personální agentura

Personální agentura
Interní HR, Personální agentury

Evidence všech důležitých informací na jednom místě

V centru aplikace Personální agentura stojí Vaši kandidáti kolem, kterých se vše točí. U každého kandidáta jsou zaevidovány standardní kontaktní informace jako email, telefon, adresa, odkaz na profil na LinkedInu, zákazník a pozice na kterou kandidáta vyhledávám. U každého kandidáta je také aktuální stav projednávání kandidáta se zákazníkem, který je snadno modifikovatelný, dle postupu Vaší firmy.

V jednotlivých reportech automaticky generovaných aplikací lze vidět agregované výstupy přes všechny Vaše zákazníky a kandidáty o žádném z nich tak neztratíte přehled. Díky této aplikaci majitelé personálních a pracovních agentur nepřijdou o žádná data a informace o uchazečích a klientech.

Aplikace, která se přizpůsobí Vaší firmě

  • aplikace lze jednoduše sestavit tak, aby se aplikace přizpůsobila procesům Vaší firmy
  • aplikace je programována ve stabilním prostředí Office 365, konkrétně v SharePointu
  • zaplatíte pouze instalaci aplikace, která zároveň obsahuje i 3 hodiny práce pro přizpůsobení aplikace procesům Vaší firmy
  • poté již platíte pouze měsíční či roční předplatné Office 365
  • Office 365 je pravidelně aktualizován a proto Vaše aplikace nikdy nezestárne
  • díky předplatnému Office 365 můžete vyřešit ve firmě i obnovu Office programů
  • Office programy byste pak měli neustále aktuální v rámci předplatného
  • můžete samozřejmě zůstat pouze u předplatného SharePointu, ve kterém je aplikace naprogramována

Pro všechny pracovní a personální agentury, které chtějí:

  • přehledně a rychle evidovat veškeré informace o uchazečích a zákaznících
  • mít možnost si aplikaci přizpůsobit procesům ve firmě
  • přímo na schůzce vyhledat vhodné uchazeče ze své databáze
  • okamžitě sdílet pozice, zadané klientem, s ostatními kolegy
  • mít přístup do své databáze a online kanceláře odkudkoli
  • sdílet informace o uchazečích a průběhu vyhledávání kandidátů se svými klienty
  • mít veškerá data zachovaná a o žádná nepřijít

Aplikace, která se přizpůsobí firemním procesům Vaší firmy

  • databáze uchazečů a firem obsahující vzájemné vazby
  • přehledné informace o uchazečích, jejich aktuálním stavu (verifikace kandidáta, pohovor, pohovor u klienta, atd.)
  • záznam veškeré komunikace a poznámek ke každému z uchazečů
  • seznam obsazovaných pozic a jejich popis s vazbami na uchazeče
  • ucelený seznam kontaktních osob u zákazníků
  • možnost sdílení informací o uchazečích s konkrétním klientem

Instalace do Vašeho prostředí

  • (pro 1 – 5 uživatelů) a úvodní přizpůsobení Vašim firemním postupům v rozsahu 3 hodin

CENA: 30 000,-Kč

Předplatné jednoho z plánů Office 365

  • plán Office 365 vybereme společně, dle Vašich požadavků
  • Office 365 je platforma, na které aplikace běží

CENA: od 113,-Kč do 284,-Kč za měsíc na uživatele

Doplněk pro rychlé skenování dat z životopisů

  • toto je variabilní položka, kterou aplikace může a nemusí obsahovat

CENA: 2.403,- Kč za 3000 kusů skenů pro uživatele

MÁM ZÁJEM O APLIKACI, CHCI SE DOZVĚDĚT VÍCE