Určitě znáte programy Word, Excel, PowerPoint a Outlook. Možná s nimi každý den pracujete. Pořídili jste si je formou krabicového řešení a pracujete ve verzi v jaké jste si tyto Office před několika lety zakoupili. Nástupcem těchto krabicových řešení je právě Office 365.
Nyní si zmiňované programy Office můžete zakoupit nikoli jako „krabici“ s licenčním klíčem vázaným na jeden počítač, ale jako Office 365. Tedy jako prostředí, do kterého se dostanete prostřednictvím jakéhokoli webového prohlížeče, svými přihlašovacími údaji a odkud si můžete Office programy stáhnout, až na pět zařízení.
Navíc Office 365 neobsahuje pouze Word, Excel, PowerPoint a Outlook, ale obsahuje i další užitečné aplikace, které urychlují práci a zabezpečují veškeré firemní dokumenty bez nutnosti vlastnit firemní server.
Office 365 je Vaše online kancelář, kterou máte synchronizovanou se svým počítačem/počítači. Online prostředí Vám navíc umožňuje pracovat odkudkoli a z jakéhokoli zařízení a zajišťuje Vám, že vlastníte ty nejaktuálnější Office programy, které se Vám po připojení na internet, po vydaní nových aktualizací, vždy aktualizují.