Děkujeme, že nás doporučujete:

+420 739 152 960

Nad Lesním divadlem 1214/4, Praha 4

Top

Servisní firma

Servisní firma
Servisy, Služby

Příjem servisní zakázky až po její vyřízení

Aplikace pro všechny firmy poskytující servis jakýchkoli zařízení.

Základem aplikace je evidence kontaktů/zákazníků a k nim vázaných servisních zakázek,včetně evidence práce na zakázkách dle Vašich postupů od příjmu zakázky po její vyřízení.

Díky aplikaci neztratíte přehled nad jednotlivými servisními zakázkami a ke každému zákazníkovi budete mít evidovanou historii servisu.

Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled jednotlivých servisních zakázek na daný den či týden. Můžete si v aplikaci vyfiltrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.

V případě, že opravujete zařízení v terénu/přímo u zákazníků aplikace je vytvořená i pro mobilní telefony či tablety a technik je na místě schopen do aplikace vše jednoduše zadat a vygenerovat servisní protokol, který zákazník elektronicky podepíše na místě.

Zadávání do systému je rychlé a intuitivní. Např. v případě zadávání firemních zákazníků, stačí zadat název firmy a zbylá data se automaticky vyplní sama z databáze Ares.

Udělejte dojem na své zákazníky

Aplikace sama automaticky rozesílá informační emaily zákazníkům. Emaily mohou obsahovat upozornění na vypršení záruky, upozornění na nutnost pravidelné kontroly zařízení a mnoho dalšího.

Prostřednictví aplikace můžete dát Vašim zákazníkům přístup k elektronickému manuálu k jejich zařízení. Tento přístup k manuálu můžete zákazníkovi předat například QR kódem.

V případě, že je technik v terénu a provádí servis u zákazníka může jednoduše např. na tabletu vygenerovat servisní protokol, který zákazník elektronicky podepíše.

Aplikace, která se přizpůsobí Vaší firmě

  • aplikace lze jednoduše sestavit tak, aby se aplikace přizpůsobila servisním procesům Vaší firmy
  • aplikace je programována ve stabilním prostředí Dynamics 365
  • aplikace je i ve verzi pro mobilní telefony či tablety, aby bylo možné zadávat data i v terénu
  • zaplatíte pouze instalaci aplikace, která zároveň obsahuje i 2 hodiny práce pro přizpůsobení aplikace procesům Vaší firmy
  • poté již platíte pouze měsíční či roční předplatné Dynamics 365 a platformy pro telefony a tablety Resco Mobile
  • Dynamics 365 je pravidelně aktualizován a proto Vaše aplikace nikdy nezestárne

Pro všechny malé, střední i větší servisní firmy, které chtějí:

  • zrychlit a zefektivnit své servisní služby
  • poskytnout svým zákazníkům něco víc, než jim poskytují ostatní servisy
  • přehledně a rychle zaznamenávat servisní procesy
  • evidovat veškeré potřebné informace k zákazníkům a jednotlivým servisním úkonům
  • mít možnost si aplikaci přizpůsobit servisním procesům ve firmě
  • mít možnost jednoduše a rychle nahlédnout do celofiremního servisního plánu a do všech důležitých informacích
  • mít pod kontrolou veškeré pravidelné nutné servisní kontroly zařízení svých zákazníků a automaticky je upozorňovat
  • mít veškerá data zachovaná a o žádná nepřijít

Aplikace, která se přizpůsobí servisním procesům Vaší firmy

Evidence servisních zakázek může obsahovat vše, co Váš servis evidovat potřebuje:

  • datum uvedení zařízení do provozu
  • jméno firmy/jednotlivce, kdo zařízení uvedl do provozu
  • typ zařízení, výrobní číslo zařízení
  • druh servisu (záruční, pozáruční)
  • vyměněné/opravené součástky
  • jakékoli poznámky k provedenému servisu
  • ceníky jednotlivých služeb a komponentů
  • a mnoho dalšího

Instalace do Vašeho prostředí

  • + úvodní přizpůsobení Vašim firemním postupům v rozsahu 2 hodin

CENA:

Mobilní aplikace

CENA:

Předplatné jednoho z plánů Dynamics 365

CENA:

MÁM ZÁJEM O APLIKACI, CHCI SE DOZVĚDĚT VÍCE