+420 739 152 960
Nad Lesním divadlem 1214/4, Praha 4
Každý z plánů Office 365 obsahuje různou kombinaci aplikací. A to z toho důvodu, aby si uživatelé mohli vybrat plán, který odpovídá jejich požadavkům a neplatili navíc aplikace a funkce, které nepotřebují. Podívejte se na přehlednou tabulku jednotlivých plánů a aplikací, včetně jejich popisu, které obsahují.
Poštovní schránka/podnikový E-mail, kalendář a kontakty podnikové úrovně s 50GB složkou doručené pošty na uživatele. Umožňuje přizpůsobit řešení konkrétním požadavkům a zajistí stálou dostupnost komunikace.
Profesionální e-mail ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo pomocí Outlook Web Appu ve webovém prohlížeči. Posílejte přílohy až do 150 MB.
CRM pro malé a střední firmy integrované v Outlooku. Umožňuje menším firmám sledovat a rozvíjet vztahy se zákazníky. Přidává k Outlooku funkce pro zobrazení historie komunikace se zákazníky, zdůraznění důležitých úkolů, připomenutí a sledování obchodních aktivit.
Možnost instalace plné verze Office 2016 obsahující: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher a OneNote. Office 2016 je možné rozinstalovat až na 5 zařízení (PC nebo Mac) na uživatele. Office 2016 budete mít navíc vždy aktuální.
Online verze Office 2016: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote. Jedná se o odlehčené verze desktopových Office 2016. Office online verze jsou určeny zejména k základní editaci souborů, zobrazování příloh emailů online a zobrazování uložených souborů v úložištích.
Úložiště o velikosti 1 TB pro každého uživatele. Přístup k dokumentům prakticky odkudkoliv. Sdílení souborů s uživateli v organizaci i mimo ni. Určování, kdo může prohlížet a upravovat jednotlivé soubory. Synchronizace souborů s počítači a dalšími zařízeními.
Snadné použití a sdílení dokumentů v základním 10GB úložišti a s dalšími 500 MB úložného prostoru pro každého. Týmový web pro Vaši firmu na míru. Prostor nejen pro důležité firemní soubory a dokumenty. Široké možnosti nastavení.
Komunikační nástroj pro pracovní týmy. Jednotlivé komunikační kanály dle týmů a projektů. Prostor pro sdílení poznámek a souborů. Vysoká míra zabezpečení. Provázanost s dalšími aplikacemi z rodiny Office 365.
Microsoft Forms umožňuje vytvářet průzkumy, kvízy a hlasování. V MS Forms vytvoříte dotazník během chvilky, výsledky můžete sledovat v reálném čase a vytvořené dotazníky můžete distribuovat prostřednictvím odkazu nebo např. připojení na webové stránky.
Microsoft To-Do je jednoduchý a inteligentní seznam úkolů, který vám usnadní denní plánování. Pomůže vám zvýšit produktivitu v práci i v běžném životě. S Microsoft TO-DO budete své povinnosti zvládat bez zbytečných stresů.
Aplikace pro plánování směn zaměstnanců, která obsahuje jak přehledné kalendáře pro naplánování směnného provozu, tak i aplikaci pro mobilní telefony, která zaměstnancům usnadňuje komunikaci a poskytuje přehled o přidělených směnách.
Pohodlné a flexibilní online možnosti, které zákazníkům usnadňují plánování schůzek s vaší firmou a Vám šetří čas, který strávíte při objednávání svých zákazníků. Aplikace, prostřednictvím které si můžete vytvořit online formulář pro rezervaci Vašich služeb.
Organizace týmové práce. Aplikace pro řízení menších projektů. V Planneru mohou projektové týmy jednoduše vytvářet nové plány, řadit a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, diskutovat a získávat aktuální informace o postupu projektů.
Software pro spolupráci. Podniková aplikace Yammer vašim zaměstnancům umožní spojení se správnými lidmi, sdílení informací napříč týmy a organizaci všeho, co se týká projektů, aby se posunuly dál a rychleji.
Profesionální digitální nástroj určený k vyprávění příběhů. Pomocí Swaye, můžete snadno vytvářet působivé, interaktivní webové sestavy, prezentace, školení a další materiály. Vytvořené swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.
Aplikace umožňující vyhledávat a objevovat obsah v rámci Office 365. První prostředí využívající technologii Office Graph – kolekci analyzovaných signálů a přehledů získaných na základě chování uživatele a jeho vztahu k obsahu, tématům a kontaktům.
Nástroj pro tvorbu automatizovaných firemních procesů. Pomocí MS Flow si můžete vytvořit pracovní postupy mezi vašimi oblíbenými aplikacemi a službami. Např. automatický příjem oznámení, automatická synchronizace souborů, shromažďování dat apod.
Díky PowerApps můžete vyvíjet vlastní webové a mobilní aplikace bez nutnosti psaní kódu. Rozumíte obchodnímu problému? Teď můžete vytvářet řešení. Ve vizuálním návrháři si můžete přizpůsobit plně funkční aplikace bez nutnosti psát jakýkoli kód.
Víte, že můžete mít svého partnera pro Office 365? Zjistěte jaké výhody přináší partnerství s CloudForce.